Karaoke: Nakamori Akina - Kazari ja nai no yo namida wa


Δεν έχω κλάψει ποτέ μου.
Ακόμα και αν μ' έβαζες σ' ένα γρήγορο αμάξι,
σε μια στροφή του δρόμου όπου τα φώτα έχουν σβήσει,
και με σβούριζες ξαφνικά, δε φοβόμουν.
Κοίταζα το κόκκινο φουλάρι να ανεμίζει, με συναισθήματα κατάπληξης,
αλλά είχα την αίσθηση ότι τα κλάματα είναι άλλη ιστορία.

Δεν έχω κλάψει ποτέ μου.
Μέσα στις κρύες νύχτες,
προσπερνώντας διάφορους ανθρώπους,
έπαιρνα και έστελνα φιλιά,
και μετά, κάθε φορά που άλλαζαν οι φίλοι μου, μοναχά οι αναμνήσεις πλήθαιναν,
αλλά είχα την αίσθηση ότι τα κλάματα είναι άλλη ιστορία.

Δεν είναι στολίδια τα δάκρυα σου λέω.
Μη λες ότι σου αρέσουν.
Δεν είναι μαργαριτάρια τα δάκρυα σου λέω.
Εντάξει μπορεί να είναι όμορφα,
αλλά είναι υπερβολικά θλιβερά τα δάκρυα.

Δεν έχω κλάψει ποτέ.
Δεν έχω γνωρίσει την αληθινή αγάπη.
Γιατί είτε μπροστά σε κάποιον είτε μόνη,
έκρυβα τα δάκρυα που υπήρχαν στα βάθη της κόρης των ματιών μου.
Όταν κάποτε θα μπορέσω να βρω τον αγαπημένο μου,
όταν ο κόσμος μου αλλάξει,
έχω την αίσθηση ότι μπορεί και να κλάψω.
Έχω την αίσθηση ότι πράγματι μπορεί και να κλάψω.

Δεν είναι στολίδια τα δάκρυα σου λέω.
Μη λες ότι σου αρέσουν.
Δεν είναι μαργαριτάρια τα δάκρυα σου λέω.
Εντάξει μπορεί να είναι όμορφα,
αλλά είναι υπερβολικά θλιβερά τα δάκρυα.

Δεν είναι στολίδια τα δάκρυα σου λέω.
Εντάξει μπορεί να λάμπουν,
αλλά διαφέρουν απ' τα διαμάντια τα δάκρυα.
Δεν πειράζει αν σε κάνουν να αισθάνεσαι απλώς μοναχικά,
αλλά είναι υπερβολικά θλιβερά τα δάκρυα.

KARAOKE




Watashi wa naita koto ga nai
Akari no kieta machikado de hayai kuruma ni nokkerarete mo
Kyuu ni supin kakeraretemo kowakunakatta
Akai sukaafu ga yureru no wo fushigi na kimochi de miteta kedo
Watashi naitari suru no wa chigau to kanjiteta

Watashi wa naita koto ga nai
Tsumetai yoru no mannaka de
Ironna hito to surechigattari
Nage kissu uketometari nagekaeshitari
Soshite tomodachi ga kawaru tabi omoide bakari ga fueta kedo
Watashi naitari suru no wa chigau to kanjiteta

Kazari janai no yo namida wa
Suki da to itteru janai no
Shinju ja nai no yo namida wa
kirei na dake nara ii kedo
Chotto kanashisugiru no yo namida wa

Watashi wa naita koto ga nai
Hontou no ai wo shite inai
Dare no mae demo hitori kiri demo
Hitomi no oku no namida wa kakushite ita kara
Itsuka koibito ni aeru toki
Watashi no sekai ga kawaru toki
Watashi naitari surun ja nai ka to kanjiteru
Kitto naitari surun ja nai ka to kanjiteru

Kazari janai no yo namida wa
Suki da to itteru janai no
Shinju ja nai no yo namida wa
kirei na dake nara ii kedo
Chotto kanashisugiru no yo namida wa

Kazari janai no yo namida wa
Kagayaku dake nara ii kedo
Daia to chigau no yo namida wa
Samishii nara dake ii kedo
Chotto kanashisugiru no yo namida wa

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις