Παραμύθι: Τα κόκαλα της Τσούχτρας



Κάποτε, στο Παλάτι της Θάλασσας, η Βασίλισσα είπε πως ήθελε να φάει συκώτι μαϊμούς. Τότε ο Βασιλιάς διέταξε τη χελώνα να του φέρει ένα.

Η χελώνα πήγε λοιπόν σε μια ακτή. Εκεί πάνω σ' ένα δέντρο υπήρχε μια μαϊμού.

"Κυρα-μαϊμού! κυρα-μαϊμού!
Θες να έρθεις στο Παλάτι;
Θα σε φιλέψουμε ό,τι ποθεί η ψυχή σου!"

"Θα με φιλέψετε ε;
Ε τότε πάμε!"

Είπε η μαϊμού και καβάλησε την πλάτη της χελώνας.
Η χελώνα φορτώθηκε τη μαϊμού και έβαλε μπρος για το βυθό της θάλασσας.

Τελικά φτάσανε στο Παλάτι. Η χελώνα άφησε τη μαϊμού να περιμένει μπροστά στην Πύλη και πήγε να ειδοποιήσει το βασιλιά για την άφιξη της μαϊμούς.

Τότε η τσούχτρα που φύλασσε την Πύλη είπε:

"Τι στο καλό ήρθες να κάνεις
στο Παλάτι της Θάλασσας κυρα-μαϊμού;"

"Η κυρα-χελώνα μου είπε πως
αν έρθω θα με φιλέψουν ό,τι ποθεί η ψυχή μου"

Μόλις το άκουσε αυτό η τσούχτρα έσκασε στα γέλια.

"Χα χα χα! Ψέματα σου 'παν καλέ!
Στη φέρανε κυρα-μαϊμού!
Η αλήθεια είναι πως η βασίλισσα
θέλει να φάει το συκώτι σου"

Εκεί εμφανίστηκε η κυρα-χελώνα.

"Λοιπόν κυρα-μαϊμού μπορείς να περάσεις.
Μου είπαν ότι θα σε τραπεζώσουν"

Τότε η μαϊμού απάντησε:

"Προβληματίζομαι τώρα ξέρεις.
Μόλις μου είπε η κυρα-τσούχτρα ότι
η Βασίλισσα θέλει να φάει το συκώτι μου.
Μακάρι να μου το λεγες νωρίτερα.
Να σου πω την αλήθεια, σήμερα μόλις
άπλωσα το συκώτι μου να αεριστεί στο κλαδί του δέντρου"

"Πώς; Ήρθες εδώ χωρίς το συκώτι σου;
Έτσι που ήρθαν τα πράγματα,
δεν έχω άλλη επιλογή.
Άντε ανέβα πάλι στην πλάτη μου.
Πάμε να πάρουμε το συκώτι σου"

Είπε η χελώνα και με τη μαϊμού στην πλάτη της κατευθύνθηκε προς την επιφάνεια της θάλασσας.

Με το που έφτασαν στην ακτή, η μαϊμού έτρεξε με όλη της τη δύναμη στην κορυφή του δέντρου.

"Στην έφερα κυρα-χελώνα!
Μα πίστεψες στ' αλήθεια ότι θα άπλωνα το συκώτι μου;
Δε θέλω να μου φάνε το συκώτι
κι έτσι έπρεπε να σε εξαπατήσω βλέπεις"
 
Η κυρα χελώνα δεν είχε πια άλλη επιλογή απ' το να επιστρέψει στο Παλάτι. Εκεί είπε στο βασιλιά ότι η μαϊμού την εξαπάτησε.

Ο βασιλιάς θύμωσε πολύ και τότε είπε:

"Αυτή η πολυλογού η τσούχτρα!
Για τιμωρία να της βγάλεις τα κόκαλα!"

Κι έτσι η τσούχτρα, επειδή της έβγαλαν τα κόκαλα, απέκτησε το πλαδαρό της σώμα.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
κοιτα να δεις επιλογος! που τα σκεφτονται, πραγματικα! ολο το στορυ για να καταληξει εκει..ποσο διαφορετικος τροπος σκεψης απο τον δικο μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις