Πώς θα γίνω το κέντρο του κόσμου.

Θα έχετε παρατηρήσει ίσως στους παγκόσμιους άτλαντες που κυκλοφορούν ελεύθεροι εδώ κι εκεί, πόσο κεντρικά στο χάρτη βρίσκεται τοποθετημένη η Ευρώπη, και μαζί με αυτή και η Ελλάδα μας η Ελλαδίτσα μας.

Ας υποθέσουμε όμως ότι εγώ είμαι Ιάπωνας και δε μου αρέσει καθόλου μα καθόλου που οι δυτικοί με χαντάκωσαν στη δεξιά άκρη του χάρτη, ναι το θεωρώ άδικο, γιατί να μην κάτσω εγώ πρώτο τραπέζι πίστα; - κι εδώ που τα λέμε χίλια δίκια έχω.

Ξεκινάω λοιπόν ο χαρτογράφος να ζωγραφίζω το χάρτη μου από διαφορετικό σημείο, ώστε εκεί κάπου στη μέση, να αραδιάσω τα νησάκια μου.

 Ένας κλασικός ιαπωνικός χάρτης φαίνεται εκ πρώτης όψεως στο δυτικό μάτι σα να απεικονίζει κάποιον άλλο κόσμο, πιο συμμετρικό, αλλά η αλήθεια είναι πως απεικονίζει τον ίδιο, αυτόν που ζούμε όλοι μαζί και τσακωνόμαστε απ' το πρωί ως το βράδυ, όμως από άλλη οπτική γωνία, και για του λόγου το αληθές:



Truth βλέπετε is in the eye of the beholder...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις