Αγάπη μου...σου κρέμεται μια ρουθουνότριχα.

Είστε άντρας κι έχετε βγει για καφέ  με μια πολύ όμορφη και νέα  κοπέλα, μέτριας προς χαμηλής νοημοσύνης, λιγομίλητη, καλή νοικοκυρά και μαγείρισσα, είστε ενθουσιασμένος που απέναντί σας κάθεται το ιδανικό θηλυκό, μόνο που εκεί που της λέτε το πιο πετυχημένο σας αστείο για να γίνει μαρμελάδα, εκείνη γελάει, πράγματι γαργαλιστικότατα, όμως μια τριχούλα...ξεμυτίζει απ το αριστερό της ρουθουνάκι, μια τόση δα τριχούλα που δεν παύει όμως πράγματι να χαλάει το άλλως άψογο πορτραίτο που έχετε απέναντί σας.

Είστε γυναίκα και, αν και ανέχεστε χωρίς κόπο το μαρούλι που έχει κολλήσει στον αριστερό κυνόδοντα του κατά τ' άλλα γοητευτικότατου ραντεβού σας - είναι παρωχημένο πια να ενοχλούμαστε από τέτοιες λεπτομέρειες όσο απαιτητικές και αν έχουμε γίνει - σας είναι αδύνατον να ξεκολλήσετε τα μάτια σας απ' τις δυο ξερουθουνισμένες τρίχες του - μα καλά δεν τον γαργαλάνε;

Το σαβουάρ βίβρ δε μπορεί να σας βοηθήσει, γιατί είναι μάλλον απαγορευτικό να πεις στον άλλο "ιδού ένα ψαλιδάκι για ρουθουνότριχες" ή "έχω ταλέντο στην κομμωτική άσε με να στις πάρω λίγο"

Οι Ιάπωνες όμως, την έχουν τη λύση και η αλήθεια είναι πως αυτή έφτασε στ' αυτιά μου μέσω μιας  φίλης, η οποία μου έστειλε αυτό το λινκ.

Πρόκειται για ένα σάιτ αποκλειστικά αφιερωμένο στο υπό εξέταση πρόβλημα: χανάγκε στα Ιαπωνικά σημαίνει "ρουθουνότριχα", και η υπηρεσία που φιλοξενεί το σάιτ εξυπηρετεί όλους τους ανθρώπους που θέλουν να μιλήσουν, αλλά δε μπορούν:

Ειδικότερα, ονομάζεται "υπηρεσία ειδοποίησης δι' αντιπροσώπου περί τριχών στη μύτη". Ο μεγάλος μπλε αριθμός στα δεξιά, αφορά στις τρίχες που σώθηκαν μέχρι σήμερα, η δε διαδικασία διάσωσης έχει ως εξής:

Συμπληρώνετε τη φόρμα παραγγελίας, την υποβάλλετε, η εταιρεία ειδοποιεί τον παθόντα με ηλεκτρονικό μήνυμα για τις τρίχες που του κρέμονται, ο παθών τις τραβάει και...σα να μην έγινε τίποτα.

Συγκεκριμένα η φόρμα παραγγελίας έχει τα εξής πεδία που πρέπει να συμπληρωθούν:

όνομα και ηλεκτρονική διεύθυνση του παθόντος    ..............................
σε ποιο ρουθούνι υπάρχει το πρόβλημα       .................................         
πόσες τρίχες εξέχουν ........................................
ποια η σχέση του πελάτη  με τον παραλήπτη  ..............................................
και τέλος, επιλογή του ύφους της ειδοποίησης (μαλακά, έντονα, διατακτικά, υβριστικά)   

Δεν είναι αστείο, είναι θέμα καλής διαγωγής!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις