Ιστορίες Τρόμου: Ο άνθρωπος ζιγκ-ζαγκ (Κουνε-Κουνε)


Αυτή είναι μια αληθινή ιστορία όπως μου τη διηγήθηκε ο μικρός μου αδελφός που την έμαθε απ' το φίλο του τον Α:
μια φορά λοιπόν ο Α πήγε διακοπές με το μεγάλο του αδελφό στο χωριό της μητέρας του.

Ήταν μια εποχή καλοκαιρίας με καταπράσινους ορυζώνες.

Και παρόλ΄αυτά τα δυο αγόρια έμειναν στο σπίτι και δεν είχαν όρεξη να βγουν έξω.

Ξαφνικά ο αδελφός του Α σηκώθηκε και πήγε στο παράθυρο.

Τον ακολούθησε και ο Α.

Ακολούθησε το βλέμμα του αδελφού του και είδε έναν άνθρωπο.

Δεν καταλάβαινες αν ήταν άντρας ή γυναίκα γιατί βρισκόταν μακριά, αλλά φαινόταν ένας άνθρωπος μοναχός του να στέκεται.



Κι εκεί που σκέφτηκε "μα τι κάνει εκεί έξω μόνος του;", ο άνθρωπος που φορούσε λευκά
ρούχα, άρχισε να πηγαίνει πέρα-δώθε

"Χορεύει;" αναρωτήθηκε, και τότε ο λευκός άνθρωπος άρχισε να λυγίζει το σώμα του προς
αφύσικες κατευθύνσεις.

Το σώμα του έκανε ζιγκ-ζαγκ μ' έναν τρόπο που δεν ήταν καθόλου ανθρώπινος.

ζιγκ-ζαγκ
ζιγκ-ζαγκ

Ο Α άρχισε ν' ανακατεύεται και είπε στον αδελφό του:
"Τι είναι αυτό τώρα; Καταλαβαίνεις εσύ;"
"Δεν ξέρω" απάντησε ο αδελφός του.

"Και γιατί δεν πήγατε στον αδελφό του Α να τον ρωτήσετε πάλι;" ρώτησα τον αδελφό μου. Τον ρώτησα γιατί στο άκουσμα της ιστορίας είχα αρχίσει κι εγώ να ανακατεύομαι.

Και τότε ο αδελφός μου μου απάντησε:

"Ο αδελφός του Α δεν επικοινωνεί πια με το περιβάλλον του..."


(Πρόκειται για μια σύγχρονη ιστορία τρόμου η οποία φέρεται να ξεκίνησε από μια διαδικτυακή ανάρτηση το 2003, υπάρχουν δε πολλές παραλλαγές πια)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις