Για Σένα - Kimi ga tame




Τι χρώμα έχω όταν αντικατοπτρίζομαι στις κόρες των ματιών σου;
Αν θέλεις βαθύ κόκκινο, θα σου δώσω το φως του ήλιου.

 Έκλεισα τα βλέφαρα όλο θλίψη
Τα δάκρυα που ξεχείλισαν μου τρυπούν την καρδιά

Το κύμα διαλύεται αδύναμα μέσα στο επόμενο
Φτάνει στην κούνια προσκαλώντας τον ύπνο.

Στον ύπνο ψάχνω μορφές που μου λείπουν
Απλώνω το χέρι και θέλω να τις αγκαλιάσω σφιχτά.

Τι χρώμα έχω όταν αντικατοπτρίζομαι στις κόρες των ματιών σου;
Αν θες βαθύ γαλάζιο, θα σου δώσω τον ψηλό ουρανό.

Συναντηθήκαμε τυχαία, όλο χαρά
το χαμόγελο που σβήνει, κρύβει αποχωρισμό.

Οι άνθρωποι κάποτε σαπίζουν.
αλλά συνεχίζουν ως τραγούδια έτσι δεν είναι;

Τι χρώμα έχω όταν αντικατοπτρίζομαι στις κόρες των ματιών σου;
Αν θέλεις βαθύ πράσινο, θα σου δώσω αυτήν εδώ τη γη.

Εύθραυστα θνητά όντα, δυνατά όμορφα όντα, να είστε πάντα έτσι.

 Τι χρώμα έχω όταν αντικατοπτρίζομαι στις κόρες των ματιών σου;
Αν θυμήθηκες την ηρεμία, εκεί βρίσκομαι εγώ.

Αν θες το βαθύ παρελθόν, θα σου δώσω αυτές τις αναμνήσεις
Θα σου δώσω τα πάντα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις