Αγορα ηλεκτρονικων βιβλιων απο την ιαπωνικη Amazon



Η ιαπωνική Amazon επιτρέπει την αγορά βιβλίων για το kindle μόνο σε κατοίκους Ιαπωνίας. Υπάρχει όμως τρόπος και για εμάς τους υπόλοιπους να αποκτήσουμε πρόσβαση.

(Σχετικά με τα ιαπωνικά e-books και τη σημασία τους στην εκμάθηση της Ιαπωνικής, θα ακολουθήσει χωριστή ανάρτηση)


Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω ώστε να αποκτήσω πρόσβαση στα ιαπωνικά ηλεκτρονικά βιβλία της Amazon είναι τα εξής:

Από τον Υπολογιστή μου: 


1. ΝΕΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ AMAZON

Θα πρέπει αρχικά να ανοίξω έναν νέο λογαριασμό από το ιαπωνικό σάιτ της Amazon ,  είτε έχω ήδη λογαριασμό σε κάποια άλλη Amazon είτε όχι. (σημ: ο ιστότοπος είναι μεν στα ιαπωνικά αλλά διαθέτει και αγγλική εκδοχή)



2. TENSO

Δίνοντας τα στοιχεία μου στον ιστότοπο, στο πεδίο billing address θα πρέπει να δηλώσω ιαπωνική διεύθυνση. Διάβασα πως ακόμα και η διεύθυνση ενός hostel στην Ιαπωνία κάνει τη δουλειά, υπάρχει όμως και το απολύτως νόμιμο site ονόματι tenso  που ανάμεσα σε άλλα, προσφέρει δωρεάν ιαπωνική διεύθυνση παραλαβής.  Κι επειδή οι ιαπωνικές διευθύνσεις είναι λίγο πολύπλοκες, εδώ μπορώ να δω πώς θα συμπληρώσω σωστά τα πεδία ώστε να δεχτεί η Amazon τα νέα μου στοιχεία.



3. VPN

Θα έλεγε κανείς πως αφού έδωσα ιαπωνική διεύθυνση στην ιαπωνική Amazon θα έπρεπε πια να θεωρούμαι απ' τον ιστότοπο κάτοικος Ιαπωνίας. Παρόλ' αυτά ακόμα δε μπορώ να παραγγείλω e-books, και τραβάω τα μαλλιά μου (εγώ τα τράβαγα πάντως). 

Το πρόβλημα είναι ότι όταν σερφάρω στο ίντερνετ, οι ιστότοποι που επισκέπτομαι καταλαβαίνουν ότι βρίσκομαι στην Ελλάδα, και ο μόνος τρόπος για να μην το καταλαβαίνουν είναι να μεταμφιέσω τα στοιχεία που παρουσιάζονται σε αυτούς όσο τους επισκέπτομαι, από ελληνικά σε ιαπωνικά.

Αυτό γίνεται μέσω ενός VPN client, που εκτός από τη μεταμφίεση μου προσφέρει και ασφαλέστερη πλοήγηση. Οι υπηρεσίες VPN που προσφέρουν ιαπωνική μεταμφίεση δωρεάν είναι λίγες και αρκετά αργές, αλλά αυτό δε μας πειράζει εν προκειμένω διότι εμείς τις χρειαζόμαστε για μία και μοναδική χρήση. 

Κατεβάζω λοιπόν δωρεάν τον SoftEther VPN Client από εδώ,  και τον εγκαθιστώ ακολουθώντας τις οδηγίες. Όλα είναι πολύ απλά αν ακολουθήσω τις οδηγίες, και όταν έρθει η ώρα να διαλέξω απ' τη λίστα του προγράμματος  έναν server, διαλέγω έναν ιαπωνικό.

(σημ: τα VPN είναι νόμιμα στην Ιαπωνία)





4. FRESH START

Κλείνω τον browser μου και τον ξανανοίγω. Από δω και στο εξής όπου και να μπω στο ίντερνετ, θα φαίνεται ότι βρίσκομαι στην Ιαπωνία. Μπαίνω στην ιαπωνική Amazon, ψάχνω το βιβλίο ή το μάνγκα που θέλω να κατεβάσω και επιτέλους τα καταφέρνω. Αγοράζω κάτι.



5. KINDLE

Ανοίγω τη συσκευή kindle, αποσυνδέομαι απ' το λογαριασμό Amazon που είμαι ήδη συνδεδεμένος  μέσω της συσκευής και συνδέομαι με τα νέο μου λογαριασμό στην ιαπωνική Amazon. Στο εξής θα μπορώ να αγοράζω απ' το kindle μου ιαπωνικά βιβλία απ' την ιαπωνική Amazon χωρίς χρήση υπολογιστή.

Αλλά αν θέλω να αγοράσω απ' την αμερικάνικη, θα πρέπει να αποσυνδεθώ απ' την ιαπωνική και να συνδεθώ στην αμερικανική κοκ.

Η όλη διαδικασία δεν παίρνει περισσότερο από μια ώρα, αξίζει όμως τον κόπο για όσους θέλουν να διαβάσουν μοντέρνα ιαπωνική λογοτεχνία στον e-book reader τους.  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις